Thursday, August 19, 2010

trsssssshhhh , ja järjest tordimaks lähebb .. :D

Oeh , ärkasin täna üles ja välja vaaadates tekkis kohe masenduss :S:S vihma sadas ja terve taevas oli hall , bööö .. Käisin siiis pesemas ja sättisin ja sõin jasiiis hakkkasime tartusse sõitma, võitsime linnast issi ka peale :D tartust sain siis endale 5 asja , jee :D:D vähemalt kõik need asjad mis tahtsin , sain ! :D tagasitullles käisime siis Siiiriuses sööömas , ja no kurguni täis olin tagasiteel :S:S Võrru jõudes käisime siis sääästuris ja sealt välja tullles nägin kahte inimest :D:D einomõni oli ikkka vägarõõõmus kui teada sai , keda ma nägin :D:D Mall siis ns läksin tekiallla ja olin arvutis ja oootasin kuni uuuuesti linna saaab . Nüüüd ma siis olen linnnas ja vennnal on jälle tordid külas ... :D aga jah , NIII TORT ILM ON NAGU , EI VIIICI MIDAGI TEHA :d kätu ka tegi pannkoooke lambist, sest tal polnd midagi teha ::D aga präägu mul polegi rohkem kirjutada midagi , niiiet tsaukaaa ;)

No comments:

Post a Comment