Friday, August 20, 2010

psh ä :D




Niiii , eilsest siis veits . Kätu tuli mu juuurde koos mälupulgaga ja laadisime mingid tordid pildid mu arvutisse :D:D:D ja siis tsekkkisime neid , eino , väga hulllud ikka :D, siis nsm kuulasime laule ja laulsime kaasa ja siiis tegime veits orksikaid ka , jesh . :D Siiis tsekkisin mobiili ja mida imet , 1 vastama kõne:D helistati siis tagasi ja saadi teada et rafffas on määädis :D:D irv, nii igatahes kell sai siis juba 9 ja otsustasime kätuga liikuma hakata ´. Jõudsime kandle juuurde aga vaatasime et midagi ei toimu veel ja siiis läksime hoopis randa pilte tegema :D:D ja siis veeel vahepeal oli palju kõnesid ja värke :D Pildid tehtud , läksime tagasi kandle juuurde , seekord ka sisse ! :D:D eino ja suht PALJU rafffast oli :D:D Olime siis sääl veits aega, tegime picce ja ns panin kätu väikse õega segast a, ja liiiis ja jana olid ka :D Siis saime kõne et raffas on siseturu juuures :D läksime siis kätuga suht ruttu kandlest ära ja läksime sinna :D:D Seal ns arvati et ma olen juuksuris käinud ja värki :D igatahes liikusime sääl siis polikliiniku ettte :D Oolime sääl veits aega ja siiis mingid soome võrkpalli tüdrukud kõndisid mööda ja siis tulid me juurde :DD: ei no väga segast pandi nondega ikka , nad pidasid küll imelikeks meid , noh , mitte mind ja kätut :D:D siis nad pidid ära minema ja ka meie liikusime edasi bangalosse :D irvv , üks tort oleks pidand sääl peaaegu kätekõverdusi tegema hakkama :D aga pääses sellest õnnnex :D Oolime sääl siis eits aega, nägime lörtsi ka :D kes kadus järsku ära kuhugi :D ja siiis tuli turva ja ütles et me ei või enam väljas olla ja me läksime siiis kätuga koju ära :D:D kutsusin emme järgi ja sõitsime maaale :D . Sõin ja läksin magama ära , aa enne olin netis ka veel veits :D ja siis ommikul pidid külalised ikka köögis mingi 9 ajal rääääkima kõva hääälega ,niiiet ma magada ei saand :D igastahes nüüüd ns tühja ja vaatab mis edasi saab . NÄGEMIST ! :d

No comments:

Post a Comment