Friday, August 20, 2010

ROKKKONTSERT !!!!!


Noniiinoniiinoniiinoniii :D , okei , tglt pole midagi rõõõmsutavat , sest ma pidi jällle niiitma ära terve hooovi !!! trssshhhhh :D aga ok , tglt polndki teha midagi , aga no jannu esinemist ei saand vaatama minna :S Ibega ka räääkisime et tahax lauga sõita ja otsustasime reisile minna põhjanorra võikuhugi :D Kui niiidetud sai , siiis issssi viiis linnna ja siiiis sätttisid ja värki :D suht kaua läks aga asja sai ja siiiis läksime välja kätu ja jannuga alguses :D tsillisime siiis rannnaz ja värki , kooos masssude ja igasuguste noorematega :D Läksime sääält kolmekesi ära ja siiis hellasime tortidele :D ja läksime siiiis nende juuuurde . Noh olime mingis võsas ja siis ei viiicind olla enam ja läksime jannu ja kätuga ära :D Käisime mu juures , tsekkisime pilte ja jannu ja kätu käisid vetsus (see oli kõigetähtsam :D ) ja siiiiiiiiiis läksime ROKKKONTSERDILE !! ::d:d: irv, jõudsime sinna ja siiis üks tort helllas et tulevad ka sinna :D ja siis me tsillisime ja rokkisime rannnas . Isegi Tõnise nägime oma bändiga ära sääl :D:Vahepeal tuli ave ka mingi taimariga sinnna :D igatahes suhttt külm oli :D Jannu ja Kätu ns naersid minddddd : D on tordid , ükski liigutus ei sobi neile .. :Dirvvv , mis mul veel meeelde tuli :D Nägime ühte väga väga vigast videot Arifist :D:D:D: aaaaaga siiis sai kell mingi poolkaksteist ja ma hakkasin kodupoole liiikuma :D OMG , määädi eest oli võimatu minna , võinoh suht mark , kui mingid mingi elukõva hääälega panevad mingi ksksks ja värki ... ja määädi ukseees oli ka suur järjekord , ikkkagi Ott Lepland esines sääl ju :D ja üldse julmalt rafffast oli :D Koduteepeal nägin veel Sullat koos ühe ta söberiga , kes pakkus et saaadab koju , aga ma ültesin et pole vaja:D:D irf . Ja siis emme oli all juba oootas, ma käisin veel üleval võtsin koti ja maaaale tulek . :D böö , nüüd ma olengi siin ja lõpetan selle jutu ära , tsaooo :D

No comments:

Post a Comment