Friday, August 27, 2010

:D:D ägeeeeeeeeeee




Alustame siis sellest et täna ärkasin mingi 11 ajal , siis käisisn all , sõin ja värki ja siis msn-i kiskadega ns rääkima :D siis mingi kolmeks toodi mind linna ,siis kiire sätt ja jannukesega kooli asju ostma maksi :D Kõndisime siis maksi , kui megalambi koha pealt hakkas vihma sadama, aga no see meid ei segand . Jee , maksisst ostsin igast pahna kokku :D ilusa pinali sain ka , jei ;d aa s, siiis ühe rulliga mis mul korvis olin jäin ka sadakorda kõigile ette ja värkiii :D , Ostsime siis asjad ära ja siis läksime hallli. Vaaatasime siis veits võrgu võistlusi noh , niikaua kui ma oma võisltuste jaoks soojendust tegin , ja siis tegime pildikesi :D ja nägime Martat , kes koguaeg jannu küljes kinni oli :D ja ns rebis koguaeg . 5 ajal hakkasid siis võistlused pihta :D läks isegi suht normaaalselt hästi , ;p ja siiis peale minu võisltusi tsekkisime veel ns võrgu võistlusi :D ja siis käisime kagus ja siis minujuuurde jannuga :DOolime siiis msn-is ja ns juutuuubis tsekkisime MITTE NALJAKAID videosid :D ja siis läksime väljaaa ;d Kõndisime siiis maksi juurde ja siis hellasime Rommyle , ja siis tuli Rommy välja , juhhuuu ;dd Kõndisime siiis linnnapoole , aga no kuna mu tore isa käskis maale minna poole kümne ajal ,siis me saime nagu ülivähe olla :D jannu läks siis linnas koju ära, ja siis oligi aeg hakata mul koju minema . :D Kõndisime siis rommyga koju ja nägime teepeal veeel Arifi ja Freedo aka Gummybeari :D:D ja siis sõtisime vennaga maaale ja siin ns tühja nagu ikkka :D aga dvjks , tsauuu kiskaaaad ;)

No comments:

Post a Comment