Saturday, August 21, 2010

LAUPÄEV :d

haha :D


Ärkasin kell 12 ja siiis sõin ja värki ja siis pidin emmel korsitad aitama . aga too läks kiiiresti , siis mingi kolme ajal sõitsime linna ja poole neljaks sai kätuga trenni minna :D:D eluhää oli jooosta , valu 10 ringi joosti ära , jehuu . :D Siis läksime kiiruga koju ,sest kell oli juba mingi 5 läbi ja siiis käsiin käbe pesemas ja värki ,. Ütlesin siis kätule et ta alla tuleks ja läksime sünnnipäevatorti sööma parki :D irvv , feil , kõik olid valu järjekorras elupikalt , me kõndisime ns laua juurde ja võtsime oma tüki ära :D suht magus oli , aga mulle meeeldis ;) Peale seda kõndisime ns linnapoole, mõltesime et käime maximas, ostame midagi hääd , kuid siis tuli idee hoopis mõisa aita sööma minna :D SAAATE ARU , ÜKS VIIINER HÜPPAS MU FRIIKATE ALT VÄLJA :d:d:d ni ii , sai söödud , läksime mõisast välja ja üllaüllaaa , vihma sadas :D otsustasime siis jannu juuurde minna, helistasime talle alt jasiis ns ma ütlesin : tere , ma olen junn :D:D mittemidagi muud ei tulnd pähe ja siis lasi ta meid sisse alt :D ja olime siis ta pool , ns tegin endale ühe rea kreppe ja sirgendasin siis need ära :D:D Olime siis säääl mingiaeg , kuni aveli helllas , ja asusime tallle vastu kõndima :D jeii ,ta võtttis kaasa vihmavarju , mille meie suht kohe kätu oma vastu ära vahetasime ,sest too oli suht väike :D:D häää oli , pärast poleks ju ära mahtund :D:D irv ,o k . niii , siis käis kätu enda juures võttis vihmavarju , ja mina endajuures, vahetasin jalanõud ära . Peale seda läksime kõik kooos randa :D Seisime ja värki sääl ja siis otsustasime bangalosse istuma minna :D meiega ühinesid , massu , kertu ja kerttu , vist :D:D Jannu andis kõigile võlksi säääl :D ja ostsime kakaod ja värki. Olime mingiaeg sääl ja siis meil tulid kätuga haiged mõttted , mida me kõva häälega öelda ei saand :D . aga igatahes :D hakkas meil külm ja ma pidin maale minema ja siis läksime koju :D jee , tsau nüüüd :D

No comments:

Post a Comment