Tuesday, August 17, 2010

TOOOOOOOORTTTT !! :d


Täna on nagu nii üli tortttt päev juuuuuu :D:D irv, jah põhisõna kõigile on TORT :d okei aitab tordist , aga ma arvan et kuulete seda veel :D:D nii , täna siiiis tulid mu venna juuurde külalised, kristo , risko ja marko :D aa enne seda käsisin isssi poe juures, sain pusa :DD: aga nii , no kus see kristo on ikkka parast tortttt :D lambist hujjjab koguaeg , ja siiis lasin talle täiega enda lõhnaõlisi ja deodorante peale oma toas, siis läksin venna tuppa arvutisse ja siiis muidugi pidi mulllle seljatagant mu venna lõhnaõli elupalju laskma peale .. novlääät kus mul alllles pea valutas sllllest lõhnast pärast . :S ja siiis mõtlesin et võiks välja minnna , aga no midaveel . vaatan välja , vihma tibutab ja siis jäi see väljaminek sinnapaika :D:D olin siis nsm terve õhtu arvutis ja vahepeal sai ns kõveras oldud kui ma kristo peale närvi läksin ja teda särgist VEIDIKE tirisin ja tal särgil õmblused krigisesid :D:D no seda naermist siiiis :D , ja muidugi oli nendel tortidel vaja koguaeg kui keegi jalka mängus värava lõi karjuda OIIIIIIIIIIIIIIIII , :D .... igatahes , mai jõua üldse kirjutada präägu ,aga jannukäseb , niiet jah ,lasen edasi.. :D vend läks siis oma söberitega kinno ja siis mingi 23 ajal hakkasime maaale sõitma :D ja siis maal sõin ja värki ja siis msn ja muss :D ja siis tegime renokesega konve, kelle arust oleme me jannuga parimad kalssiõed ever ja me teeme ta suve huvitavaks ! :D tglt reno on tort :DD: jättis oma vana perekonna maha :S:S .. :D mesosadnow :D irv , nii ,siis rääkisin isebellli , võinoh õigemini eel rääägime ja tuletame vanu HÄID aegu meeeelde .. oeh jah , võttis silma märjaks küll :D ja siis veits sillaga ka segastttttt .. ja siiis enam polegi nagu midagi teind , ja nüüd lõpetan .. tsauuuuuu kiiiishuuud (k)

No comments:

Post a Comment